Babalar Günü Satışları Yıldan Yıla %14 Artıyor!

IBM Dijital Analytics Benchmark’a göre: Babalar Günü (9 Haziran -15) kadar lider hafta için online satış 2013 rakamlarına göre % 14 arttı.

Babalar Günü alışveriş döneminde mobil trafik online trafigin %38’i ve online satışlarının yaklaşık %19’u olarak gerçekleşmiştir. Online alışveriş yaparken tüketicilerin akıllı telefonlara da göz atmayi tercih etmesi ile tüm online trafigin %24,8 akilli telefon ve %12.8 tablet olarak gerçekleşmiştir.

Tablet cihazlar, gerceklestirilen online satış orani %12.2 ile, işlemlerin tamamlanması için tercih edildilmistir. Ayrıca, tablet satis değeri yüksektir: ortalama tablet siparişi akıllı telefonlar için 89,55 $ ile karşılaştırıldığında, 106,71 $ oldu.

Tüm perakende kategoriler toplam online satış ve mobil alt kümesinde bir yükselme gördük. Kategoriye göre iyileştirmeler dahil:

Büyük mağazalar (%30.5 toplam online ve %29 mobil);

Ana ürünleri (%21.4 ve % 5);

ve Giyim (% 13.5 ve % 42).

Babalar Günü satışlarının 2013 üzerinde 2014 yılında artmasına rağmen, daha fazla para yine bu yıl anneler için harcandı. Ortalama Anneler Günü alışverişi Babalar Günü için 119,37 $ ile karşılaştırıldığında sipariş başına $ 125,23 olarak gerçekleşti.

Kaynak: http://bit.ly/1lNyMts

  • E bültene Üye Olun
    Gelişmeleri Takip Edin