İngiltere'de FMCG: Online offline'dan 5 kat daha büyük!

İngiliz tüketiciler yiyecek için online alışveriş yaparken, mağazada yaptıkları harcamadan neredeyse beş kat daha fazla harcama yapıyorlar.

Şuan için, Birleşik Krallık alanında lider olan Ingiltere’nin, tıklama ve tekliflerdeki etkileyici büyüme sayesinde 2016 yılına kadar Fransa’nin gerisinde kalacağı tahmin ediliyor.

Pazar araştırma şirketi Kantar Worldpanel’in yeni raporunda: 2016’da Küresel E-ticarette %47 gibi bir artış ile hızlı tüketim malları satışları 26,58 Milyar € ‘dan 39.13 Milyar Avro’ya artacağı tahmin ediliyor.

E-ticaret = fırsat

Pazar araştırma şirketi Kantar Worldpanel’in Perakende Direktörü Stéphane Roger "şu anda online FMCG satışlarının sadece küçük bir payı olmasına rağmen, tüm ülkelerde önemli bir büyümeye tanıklık ediyoruz." sozleriyle, perakendeciler için e-ticaretin bir tehditten cok, daha fazla fırsat olarak görülmesi gerektiğini söylüyor.

Kaynak: http://bit.ly/1lMy9yI

  • E bültene Üye Olun
    Gelişmeleri Takip Edin